Generelle oplysninger
KageKompagniet
CVR nr. 34080348
Rungstedvej 74, 2960 Rungsted Kyst
info@kagekompagniet.dk
Tlf.nr. 4589 0525
Betaling i webshop
Kreditkort: Dankort, Eurocard, Mastercard, Visa, Maestro, Visa Electron: Uden gebyr (Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes)
Gavekort: Oplys gavekort nr. og beløb i kommentarfeltet. Hvis ordren er på mere end gavekortets værdi, betales med kreditkort og vi fratrækker gavekortets værdi, inden vi effektuerer ordren, så du kun betaler differencen.
EAN-bestillinger: Institutíoner kan bestille med EAN nr. OBS! Minimumsbestilling kr. 300,- excl. porto.
Betaling af kager bestilt iflg. aftale
Bankoverførsel: Uden gebyr (Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen)
Danske Bank reg./konto nr. 4440 0060073155
IBAN nr. DK9730 0000 6007 3155
Swift code: DABADKKK
Kurser
Ved bestilling vælges "Kursus....kr. 0,-" (da produktet er uden porto)
Afbud til et kursus skal ske skriftligt pr. email. Afbud indtil 14 dage før afholdelse refunderes fuld kursusafgift.
Ved bestilling af kursus med gavekort (hvor beløbet afspejler kurset), sendes en mail m. info. om Kursusnavn/dato, GAVEKORT nummer, beløb og deltagernavn. Herefter bekræfter vi tilbage via mail.
Afhentning
Varer kan også afhentes hos KageKompagniet, her vælger man "Afhentning...." (istedet for Postnord).
Du modtager en mail, når varerne er klar til afhentning.
Fragt
Alle forsendelser vil blive sendt som pakker eller breve iflg. Postnord 1-3 dage.
Alle bestillinger påføres forsendelsesomkostninger med Postnords gældende takster.
Pakkepost med pakkenummer kan spores, det kan brev post ikke.
Kursus bestillinger: Her vælger man "Kursus....kr. 0,-", da dette er uden porto.
Sukkerbillede bestillinger alene sendes pr. brev med quickporto og vi fratrækker porto differencen på ordren inden den trækkes.
Ved forsendelse udenfor Danmark vælges porto i pågældende land ved ordrebestilling.
Leveringen af varerne anses for sket, når du som forbruger har fået varen udleveret af Postnord. Samtidig overgår ansvaret og risikoen for varerne også til dig. Ved modtagelse af en beskadiget pakke så husk at nægte modtagelse! Hvis du vælger at modtage en pakke, som er beskadiget eller ødelagt, er reklamationssagen mellem Postnord og dig (ifølge Postnords regler).
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@kagekompagniet.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ingen fortrydelsesret
Disse produkter kan ikke fortrydes:
Levering af alle spiselige fødevarer: f.eks. Sukkerbilleder, sugarpaste, marcipan, pastafarver, pulverfarver, majsstivelse, sprayfedt mv.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.
Varen returneres i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
KageKompagniet, Rungstedvej 74, 2960 Rungsted.
Husk at påføre: RETUR og reference-/ordrenr.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
KageKompagniet, Rungstedvej 74, 2960 Rungsted.
Husk at påføre: RETUR og reference-/ordrenr.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Evy Mathiesen, KageKompagniet. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Senest opdateret d. 06.11.2018
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)