Handelsbetingelser

ÅBNINGSTIDER
Efter aftale. Ring og aftal nærmere tlf. 3133 1056
 
PRISER
Alle beløb er i DKK danske kroner og inkl. moms. 
 
AFHENTNING / LEVERING
Pynt afhentes efter aftale. Du modtager en mail, når varerne er klar til afhentning.
Levering efter aftale.
Afhentning / Levering af varerne anses for sket, når du som forbruger har fået varen udleveret af EvyMay. Samtidig overgår ansvaret og risikoen for varerne til dig.
 
GAVEKORT
Bestilling af gavekort sker via websiden. Herefter modtager du en bekræftelse på dit køb af gavekortet.
Gavekortet modtager du elektronisk.
Gavekortets gyldighed er 1 år fra udstedelsesdato.
 
BETALING
MobilePay
Bank nr.: 3170-3171891205
Alle beløb er i DKK danske kroner og er inkl. moms.
Pynt, Kurser/Events skal betales senest 14 dage inden afhentning/levering af varen.
 
ONLINE KURSER
Aflyses et kursus eller kursusdatoen ændres kan du vælge at få pengene tilbage eller få flyttet din tilmelding til en ny dato eller et andet kursus af samme værdi.
 
B2B
Virksomheder er velkommen til at tage kontakt omkring samarbejde. Ring 3133 1056 for nærmere aftale.
 
REKLAMATIONSRET
Der gives reklamationsret i henhold til købeloven.
 
REFUSION
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
FORTRYDELSESRET
Kurser / Events / Pynt skal afbestilles senest 14 dage inden afhentning/levering af varen.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: evy@evymay.dk